Balarisi_melisEla Su damlası , 4lerin ikinci dönem öğretmeni bırakmış , dönem ortası da kimseyi bulamazlar bana söylediler ben önce yok dedim . Sonra ısrar ettiler falan bebeğimi bi anneme bi kayınvalideme bırakacağım artık öyle böyle yarım dönem idare edeceğiz . Bakalım hayırlısı ☺️