2-erkekannesii keske benim ogle gelse. biz kalorifer yakiyoruz . komurun tonu 2 bucuk milyar . 4 kisiyiz apartmanda. 1gunde 10 cuval komur gidiyormus az oldugumuz icin 4 gunde 1 ton komur gidiyor. hadi hesapla bak ayda 4 milyar sadece isinmaya para veriyoruz. anamizi agllati bu komur. tüpte 250 lira. yatin kalkin dua edin. . mahalleye dogazl gaz gelsin diye yalvariyorum artik . keske gelse 2 milyar ödesem😔