2-erkekannesii 808 TL gelmiş bu ay en düşükte yakıyoruz ve doğru düzgün ısınamıyoruz ev büyük ne olacak bu işin sonu 😕
-erCansu- 2-erkekannesii benm evim küçük en kısıkta yanıyor ev 21 22 derece karda bi tık yükselttim en kısıkta yanarken bile 470 gelmişti şuam hele zamla kaç gelecek merakla bekliyorum
Ikrazumra19 matmazel_ ciddimisiniz ya annemler 40-45 te yakiyor 500-600 geliyor ev gYet sicsk size cok gelmis
matmazel_ Ikrazumra19 valla hiç deme 3 kişi yaşıyoruz bulaşık desen makine ocağa da çok gitmiyor zaten de bi de üşüyoruz üstelik . Anlamadığım herkese farklı hesap çıkıyor . Eşimin kuzeni 4 çocuk 6 kişi yaşıyorlar banyo yemek açısından söylüyorum .350 - 400 ü geçmiyor faturaları
Egeberk Ikrazumra19 bunlardan biri de benim 45 TE geçen ay 500 gelmişti ev sıcacık oluyor bakalım bu ay kaç gelicek
Ikrazumra19 Egeberk insAllah cok gelmez biz komurlu evde kaliyoruz kalorifer nakit 5500 verdik o daha agir bence tup ve termosifon parasi ayri onlari saymiyorum
Serife00 Bize 500 TL gelmiş merkezi sistem ve ev çok sıcak oluyor neyse ki bu konu da yüzümüz gülüyor. Toplam faturalar aidat dahil 1000 TL felan oluyor
EniseninAnnesi 2-erkekannesii 35 de yakıyoruz 713 geldi bizede üstelik ısınamıyoruz da ufoyuda açıyoruz anca kombi dereseni yükseltiyoruz ama 35 den yukarı çıkmıyor malesef
CekirdeksizLimon 2-erkekannesii Bu ay çoğunlukla 70de yandı. Gelicek faturadan çok korkuyorum 40-45 de yakanlara 800-900 geldiyse vay halime