Seymaemre-asya34 Ilaydacimen0325- bizde tam 4 ay 1 günlük olduk her bebek gecirimi bunu mutlaka acaba daha errkenmi başlaması icn
Arendenizinannesi honeyybee_ benım bebegımde 4 ay 22 gunluk hala devam ediyor ve inanın cok yoruldum gunu uykusu yok gece 10 15 defa uyanıyor
honeyybee_ Arendenizinannesi benimkide gunduz max 30 dk uyuyor gece 11de zor uyuyor uyurken deli gibi saga dola donmeye calisip kendini uyandryor sonra etini kesiyoz gibi agliyor say say bitmez 🙂
honeyybee_ Minikkaya sakin ve sabirli olmak gerekiyor bence ben 1 aydir tamam pasam diye geziyorum evde 😁
Tugbaaada Ilaydacimen0325- ayy gerçekten bizde 3 ay 20 günlügüz o uyusun uykusunu aslında ben uyumasada olur diyorum tam yataga geçiyorum dalıyorum hemen kalkıyo anlıyo sanki
Arendenizinannesi honeyybee_ damaklarında sıslık var mı pekı bızımde salya asırı ayrıca sureklı bıseyler ısırmak ıstıyo ama bır sure sonra bagırıyor sinirleniyor
Ezgi53 Ilaydacimen0325- evet maalesef öyle. Ve bu kalıcı bir ataktir. Diğerleri geçici. Bebeğinizin 5. ayı dolduğunda desteksiz uyumayı öğretebilirsiniz