MDG_ Kızlar,bebeğinizin severek yediği bir tarif benimle paylaşır mısınız? Bebeğim çok iştahsız belki sizin tariflerinizden birini sever. Kızım 7 aylık bu arada ☺️
Deletedmom_49 MDG_ bebeğim ek gıdayi ilk reddettigi zamanlar, irmik çorbası, tarhana çorbası, pırasa yemeği bunların hastasıydi. Bir dene istersen ama hepsini kemik sulu yapıyorum ben tadı daha güzel oluyor 🌸
MDG_ Deletedmom_49 Ya yemiyor onlardan yaptım 😔ilikli kemik suyu aldım bende hazır ondan koyuyorum ama yemiyor yine de
Banu- Deletedmom_49 kemik suyunu nasıl kullandığınızı ayrıntılı yazabilir misiniz. Ben gurvitanınkini aldım
Deletedmom_49 MDG_ biz 5.ayda başlamıştık ek gıdaya. 7.ayda bir reddetmeye başladı. 1 ay sürdü. Tam duzeldi bu kez asi oldu hepten mahvoldu. 2.5 aydır ağzına lokma sokmuyor. Her gün neredeyse ek gıda postu açıyorum bende. Blw dene bi. Belki blw istiyordur minnak
Balarisi_melisEla MDG_ kapya biber çorbasını çok seviyor kapya biberi üstünü geçicek şekilde su koyup haşlıyorum biraz sarımsak rendeliyorum kaynayınca 2,3 küp et veya tavuk suyu koyuyorum ,bazen de ayni şekilde yapip içinde havuç koyarak yapıyorum
Deletedmom_49 MDG_ Ay hayır sakın korkma🥰 öğürme refleksj var onların. Büyük koparsa dahi çıkarıyorlar. Heimlich manevrasini öğren. Ondan sonra hiç korkma ❤️ tabiki gözün üzerinde olsun yerken. Kendileri yiyince daha çok seviyorlar
Balarisi_melisEla _Nehirim_ ilk zamanlar irmik koyuyodum ama ARTIK koymuyorum ekmek doğruyorum çok güzel oluyo blendırla 2 vız vız,😋😋😋
senamiray MDG_ pırasayı ince ince doğrayın havuç birde az bebek salçası biraz pirinç bulgur yada kemik suyu kıyma koyun. Pişirin yoğurtla beraber çok sever benim kızım