Laylaylaylaylom ve564390 koydum lahana bir gün ama iş işten geçmişti sonra öğrendim sunan rahatım şükür ☺️
Nejlavrl Laylaylaylaylom iyiki almisim ilac dedim ben hic gogsum sismeden 3. Gundeyim sukur benim mastit gecmisim var ilac almasam coktan ateslenmistimh
Laylaylaylaylom Nejlavrl ben çok ciddi sıkıntı yaşamadım zaten sağ kesilmişti tek göğüs çok zorlamadi iki gün sadece
Nejlavrl yuhumgeliy genel cerrahiye yazdirdim ben biri sütün cekilmesi icin digeri iltihap olmamasi icin
yuhumgeliy Nejlavrl çok mantıklı 😂 en büyük korkum o göğüs ağrısı onun bile çözümü varmış ne güzel ya
Nejlavrl yuhumgeliy aynen var gercekten tek agri olsa iyi mastit olup enfeksiyon sahibi oluyorsun ve atesleniyorsun hastanelik oluyorsun ben oldum yani bir daha gözüm yemedi 3. Gün herhalde bugun gogsum sisti ama agri cok az 3. Gune gore cok sislikte yok
yuhumgeliy Nejlavrl inşallah tamamen en kısa zamanda rahatlarsınız tamamen ne zaman rahatlatacak acaba