Deletedmom5284 18 aylık hala kullanıyorum çok güzel oyalıyor boyama yaparken falan diğer eline veriyorum hem emiyor hem boyuyor
dnzcyc AhlasbeyAnnesi Muz yumuşak olduğu için yemesi rahat oluyor ama her meyve koyulabilir bence. Biz daha yeni başladık tadımlara. Muz ve elma denedim. Kızım ikisini de sevdi ve süzgeçle uzun uzun oyalandı.
GzmmK AhlasbeyAnnesi ben yeni başladım pek kesmedi 😂😂😂bizimki hiç emzik ve biberon almayınca meme olmadığına biliyor 😂😂😂ama güzel bir şey denemeye devam edeceğim 😉