Hulyaemirasim AhlasbeyAnnesi kullandik ek gidaya gectigimiz donemde cok isimize yaradi meyveleri icine koyup eline verin mis gbi yiyorlar 😊
Alparslan_annesi19 AhlasbeyAnnesi Valla ben almıştım çok kullanışlı muzu mandalinayi flan hep koyoyurum hem suyunu içmiş oluyor hemde püre olup yiyo bence cok kullanışlı
tekboynuzluat AhlasbeyAnnesi 5. Aydan beri kullanıyor kızım şuan 14 aylık hala daha kullanır çok seviyor
Smyykts Biz kullanıyoruz hem dişini kasıyor hem meyvenin suyunu püresini vs yiyor iyi oluyor en azından onunla uğraşırken min.10 dk kazanıyorum 🤭
dnzcyc Ben kullanıyorum çok memnunum. Kızım kendi kendine oyalanıyor. Meyve püre gibi deliklerden çıkıyor.
dnzcyc AhlasbeyAnnesi Muz yumuşak olduğu için yemesi rahat oluyor ama her meyve koyulabilir bence. Biz daha yeni başladık tadımlara. Muz ve elma denedim. Kızım ikisini de sevdi ve süzgeçle uzun uzun oyalandı.
AhlasbeyAnnesi Oglumunannesiyim Vala öyle biseyin var olduğunu daha bugün öğrendim hjshkshks😂😂öğrendim ve araştırıyim dedim🤭