Nscaslan34 luluuu offf cok gecmis olsun yavrum ya. Alerji yada egzama olabilir insallah ağrısı acısı olmayan biseydir ve hemen duzelir
luluuu Nscaslan34 Durumu şimdilik iyimis yatış vermişler hastanede yarın uzman doktor bakacakmis. Ufacık çocuk olunca insan dayanamıyor tabi
luluuu Minikbirkalp Su an hastanedeler işte. Yarın uzman doktor gorecekmis kan almışlar. Serum tedavisi goruyrmus şimdilik
luluuu Eczmery büyük ihtimalle. İki gün önce test verdiklerinde çocuk negatif çıkmış ama bugün yine vermişler test sonucu artık ya gece ya da yarın çıkar herhalde.
luluuu mihrosum yok el ayak hastaligi da geçirdi bir kaç ay önce bu şekilde döküntüler olmamıştı. İşte hastanede yatıyor şu an yarın belli olacakmış ne oldugu
mihrosum luluuu arkadaşımın kızı aynı oldu. Bocek ısırmıs dediler. Alerji dediler ama bılmıyorum ki kuzum cok gecmıs olsun