birtutamsac benim eşimde gidecekte daha sırası gelmedi bekliyor birazda yeni bir şehre taşındık filan tamamen alışalım diye bekliyo aslında ama şuanda giden arkadaşları var onlarda demişler akıllı telefon yasak diye orda yapılan eğitimlerle filan ilgili resim video çekilip paylaşılmaması adına yapılan bi durummuş sanırım polisokulunda oluyo eğitim polis okulundaykende yasaktı sonuçta aynı durum yani