birtutamsac NukleerBaslikliKiz eşimde yasakmış dedi canım bi de o kadar uzun süre biraz garibime gitti 🤷🏼♀️ İnşallah tolerans gösterirler
birtutamsac NukleerBaslikliKiz dün beni yazacaklardı ama ismimi yazdırmadım dedi sanırım bu ay gidecekmiş canım eğer adını yazsalardı. Herkes gidecek mecburi diyo 😬
birtutamsac NukleerBaslikliKiz aynen sorma valla 😂 geçen sene üç gün Ankara’ya kursa gitmişti hamileliğin verdiği duygusallıkla yalnız kaldım diye 3 gün ağlamıştım 🤭
birtutamsac Lulemom kurs gibi hangi il belirlenirse 20-30 gün kadar orda kalacaklarmış polis okulunda sanırım akıllı telefon yasak dedi eşim. Çok ayrıntısını bilmiyorum henüz
birtutamsac Arasasyaarya eğitim sanırım detayını tam bilmiyorum 😂ama bir ay kalacaklar Farklı bi ile gidiyorlarmış genelde
mervemir- birtutamsac evett yasakmış ama gizliden sokan varmış 😀 uff bence evlileri göndermesinler yaa😔