Mercimek2 Allah yardımcımız olsun canım senin işinde zormuş,sen yine biraz kendi rahatınıda düşün çünkü yorucu bir süreç oyüzden ayarını kendine göre yap canım,biz mamayla besleniyoruz ama gece beslenmiyoruz bikaç aydır,yine uyanıyor yine zor oluyor ama benim avantajım odasında yataklarının olması ve yatak odamla bitişik olması