Slm anneler🙋♀️Artık oğlumla odamızı ayırdık.5 gün sonra 1 yasında olucak artık odasına da alısma zamanının geldiğini düşünüyorum ve bikaç gündür odasında uyuyor tabii gece bikaç defa uyansada şimdilik bu durumdan memnunum yatak odamız hemen odasının yanında,korktugum gibi olmadı tavsiye ederim 👍🥰