Sencerinannesi evet illa şart değil tabi ne kadar erken o kadar da iyi. Kaka çok rahat anlaşıldıgı için kakadan başlayabilirsiniz. Kaka yapacagını anladıgınızda çıkarın bezi tutun tuvalete. Dediğim gibi bez bırakma döneminde meyvelerini toplar çok rahat edersiniz ☺️