Sencerinannesi tuvalet iletişimini bilmiyorsanız araştırın. Bebekler kirlenmek istemezler o yüzden bezlerini açtığımız an çiş yaparlar. Onları beze çiş yapmaya biz zorlarız aslında. Sonra da bıraktırırız. Tuvalet iletşimi doğumdan itibaren yapılır evrensel saatlerde ve çiş ya da kaka yapacağını anladıgınızda bezi çıkartıp bebeği çişe tutarsınız klozete, leğene vs. İlla tuvalet alışkanlığı kazansın diye değil, beze alternatif göstermektir amaç. Böylece çoook erken bez bıraktırılabilir. Ayrıntıları araştırmanızı tavsiye ederim. Eskilerin dediği gibi tek seferlik bir şey değil tabi ki bu ama, eskilerde de her şey boşa yapılmayabiliyor her zaman ☺️