Sedasmsk Sinon saglik ocağının verdiği kan ilacını kullanıyorum ardından su veriyorum ama yinede kabız oldu zeytinyagi verdim dun azcık yapabilmis bugünde azcık yapti evet ek gida kitabı alacağım elimin altında olsun teşekkür ederim 😊
Sedasmsk Laren yani aslında bebeğim yapıyor ama azcık azcık ikiniyor bazen azcık yapıyor bazen ikiniyor yapamiyor
Laren Sedasmsk hergun yapmak zorunda değil ki hatta 3 güne kadar normal demişti doktor suan yenidogan değiller canim ilk aylar hergun oluyor
Sedasmsk Laren neredeyse pespese yapiyordu birden kabız oldu doktorumuzda 10 güne kadar normal dedi azar azar yapıyor şimdilik 🤷🏻♀️