Bugun kontrolu vardi 4 aylıkken 6 kiloydu suan 250 gram almis bazen kızım açlıktan gec saatlere kadar uyumuyordu mamada almıyor üzülüyordum bu duruma artık doktorumuza söyledim tek göğüs emiyor ve sütüm yetmiyor zaten bu yüzden ek gıdaya geçebilir miyiz diye kızıma zaten yediklerimizden azcık tattiriyordum seviniyor ve hemen ağzını açıyor guzelce yiyordu doktorumuzda az kilo aldığı için baslayabilirsiniz dedi ama kızım kan ilacindan dolayı kabız o yüzden brokille başla dedi çok heyecanlıyım 😊 brokilden sonra başka sebze vermeli miyim kabız ya nasıl ilerlemeliyim