Tansu67 evet çok çok farkı oluyor bebeğinizin yüzüne bakarak konuşun mutlaka kelime telaffuzları daha düzgün oluyor. Kızım ilk keşimelerini 12 13 ayda çıkarmaya başladı. 10 11 ayda da diyordu birşeyler ama net değildi. 18 aylıkken bizler gibi cümle kurabiliyordu. Şarkı söyleyebiliyordu. Bende bütün gün yüksek sesle, ses tonumu, vurgumu, ifademi değiştirerek çok konuşuyordum ve kitap okuyordum. Ben farkını gördüm yaşıtlarıyla…