Durukusunannesii kızım baba,dede,amca,dayı,hala,aba,abi bunlari hep kullandı söyledi ve kuzeni var onu ismen çağırdı (eciin"Ecrin") diye. Ama asla anne demedi şuanda 18 aylık ve Annnnemmmmm diye sesleniyor 😍 direk annem demeye başladı. İnşallah sizinde öyle olur geç olsun güzel olsun