Banu- Bende postu okurken aynı şeyi düşündüm. Bir de “şimdi linç yiyeceksin ehuehue “ tayfası var. Yarın öbür “gün acil bakın otizm mi” postu acıyorlar. En çok sorulan da yana yakıla “ne kadar tv izliyordu, evet çok izledi, şuan çok pişmanım…” Yorumunuza katıldığım için yazıyorum artık bu vb gibi şeylere yazma gereği duymuyorum normalde. İnatla kendi evladının algılarını zedeleyen insana ne anlatacaksın ki. “Tamam tamam Haklısın, sensin” deyip geçilir en fazla.