2 yaşına kadar hiç izletmedim. Ve tablet,telefon, TV ile büyüyen bebeklerle bir araya gelince kızımda o farkı görebiliyorum. Sosyal iletişim bambaşka bir hal alıyor. Ama şimdi 2 yaşında izlemeye başladı. Covid olduk ailece , 2 hafta evde. Oyuncaklarla filan ne kadar oyalayabilirsiniz ki ? İlla ki açtık. Zaten ben 2 yaştan sonra az az izlense pek bir kayıp olmaz gibi. Oradan da çok şeyler öğreniyorlar. Mesela geçen gün diyor ki , ‘ Anne sana yardım edebilir miyim ? Yardım etmeye bayılırım 😀’ belli ki TV den öğrenmiş. Ama yine kontrolu elden bırakmamak şart. 6 ayhele inanılmaz erken. Asla izletmezdim. Ben de zorlandım filan ama hiç açmadım2 sene 🙏