Rizeli53 Irmakanne devamlı görse gülmese sıkıntı olur ama devamlı görmediği için normal yani diyorum ya benim bebeğim de bizden başkasına gülmez bizde olduğu gibi davranmıyor yani başkasına
Fatosef Irmakanne benim oglum da aksine pişmiş kelle gibi herkese güler hele kadınlara bayılır. Tv dekilere bile güler. Allah ömrü boyunca güldürsün hepsini 🙏😊
Dmrcyda Irmakanne benim oğlumda benimle çok güler ama başka biri gelsin yanımıza anında somurtur. Ciddi bebe diye güleriz hatta. 11 aylık bu arada bazılarının mizacı bu napalım 🙂