Nursena0606 Bende sizin kadar üzüleceğim için mücadele ettim zorla emdi . Etrafın söylemleri yüzünden böyleyiz zaten sanki emmeyen bebeğe bakamayan, besleyemeyen, yetemeyen anne gibi hissettiriyorlar . Emmeyen her bebek sağlıksız , gelişimi geri mi kalıyor ? Veya emen bebek atletizm şampiyonu ,süper zeka mı oluyor ? Daha bir şey istemiyorum çok şükür yukarıda yazdıklarımı okursanız bu konuda neden bu kadar hassas olduğumu biraz anlatmıştım . Cevabınız için teşekkür ederim .