Oğlum 14 aylık oldu ve ben 4.5 aylık hamileyim . Doktorum bebeğin gelişimine engel olur bırakmalısın dedi. Oğlum çok düşkün değildi zaten zorla emziriyordum. Çok mücadele ettim anne sütü alsın diye meme redleri mi yaşamadık , hoplaya zıplaya mı emzirmedim . Emsinde nasıl emerse emsin dedim . Ve 3 gündür ben hiç teklif etmedim umurunda bile olmadı . İçim sızlıyor ama küçüğümüde düşünmem gerek 😢 Biraz içimi döktüm 😢😢😢 sadede gelir isek ben şimdi nasıl bir yol izleyeceğim 14 aylık oğluma anne sütü yerine inek sütü , çocuk sütü, günlük süt , devam sütü .. hangisini vereyim ne yapayım. Etrafımdaki 40 yaş üzeri herkes biz inek sütü verdikte ne oldu ne bu kadar irdeliyorsun ver işte …. Benzeri bir çok şey söylüyor ama alternatifler arasında en iyisini vermek istiyorum . Her şeyi yiyor çok şükür . Bana bi yardım edin bi akıl verin anneler 😢💐