tugbahy6 sademinannesi 8,5 aylık benim de emekleme pozisyonunda duruyor ama gitmiyor 😄 dizini atıyor kolları atıp gitmiyor
Melek-8910 tugbahy6 kendi bile bilmiyo ki ne zaman emekleyeceğini kimse bilemez bi bakmışsın bi sabah emekliyo ama bebekler bi kere yapabildiği bişeyin üzerine mutlaka giderler yeni bişey çünkü onlar için bir kere yapınca hep yapmak isterler