Keeee benim kızım 10 aylık emekledi ben dedim bu kız emeklemicek hiç dört ayak duramıyo dedim ama bunu dediğimin iki gün sonrası sabah emeklerken buldum. Çocuklar çok tuhaf senin pes etmeni bekliyorlar sanki bir anda emeklemeye nasıl başlar bi çocuk hiç mi geöiş dönemi olmaz demiştim. Yürüme de öyle oldu