Baakpnr- Bebegim17 evet elektrikliler aşırı pahalı , pilli iyiyse ben de bakayım let godan 🥰 çok teşekkür ederim canım benim
EfraimYekta Bebegim17 bende aldım baby plus benim oğlum hızlı ve öfkeli olduğu için durmadı illa hızlı sallayacam 🤣
Bebegim17 EfraimYekta hahahahahah ay çok güldüm. Maşallah paşaya hareketli demek ki ❤️ ama ne yapalım annesi hepsi başka başka işte. Benim minik kızım minik sallanmayı seviyor son seviyede bile çalıştırmıyorum korkuyor 😂😂