Kızlar tam 3 aylık bebeğim var gündüzleri sürekli sallıyorum ancak öyle uyuyor bıraktığım an uyanıyor.. gece uykusuna geçince sallanmadan uyuyor gece sorun yok ama sabahtan akşama kadar beni çok yoruyor. Başına gelen varmı ne zaman düzelir acaba bu durum uyku eğitimini 4.aydan sonra vermeyi düşünüyorum ama çok korkuyorum sürekli sallanarak uyanacak diye