Cansuatlas35 Hsrtgndz sorun değil benim için emmesi sadece dili geriye kaçar diye okudum ondan korktum kendi nasıl rahat hissediyorsa 😊😊
Hsrtgndz Cansuatlas35 yok yok kaçmaz merak etme sadece emzik kabul etmeleri zor oluyor benimki emmedi
Aycanmbenim Cansuatlas35 anneler mucize çözümler diye bş kitapta okumuştum. Çok iyi birşey alışmış farkında olmadan. Sürekli emziği düşünce uyanan bir bebektense emzik dili işte süper 😬
Uzaybaby Cansuatlas35 Benim bebeğimde 3 aylık oda dilini emiyor uyurken. Uyanıkkende baş parmağını emiyor ne olacak ki 🥰