pogacayanakli_aylamm Zeynep75 ozel hastaneye doktora gittimizde bebeginiz yuksek ihtimal covit olabilit cigerlerinden ses iyi geliyor dedi ve hicbir sekilde akciger rontgeni istemedi.
Zeynep75 pogacayanakli_aylamm covid şüphesinde genelde röntgen istenir ama bebeklerde zaten spesifik bir tedavi olmadığı için gerek duymamış heralde
pogacayanakli_aylamm Saripapatyammm daha sirtini dinlemeden istedi. Sonrasinda dinledi ses iyi geliyor dedi. Sabahina doktora gittim herseyine bakti. Yuksek ihtimal covit dedi. Isterseniz test yaptırin dedi. Hicbor sekilde akciger rontgenide demedi. Oksuruk surubu felan yazdi. Antibiyotiğide cok kotu olursa bebeginiz verin dedin.
pogacayanakli_aylamm gozde_88 doktorlardan iyi bilecek halim yok tabikide. O zaman niyr her doktor ayni tefabiyi uygulamiuor peki.
gozde_88 pogacayanakli_aylamm o anki duruma göre karar verirler. Belki ateşi düştü belki burnu tikandi hiriltisi vardi. Eger uygulama yapmayacaksaniz lütfen yok yere doluluk yapmayın hastanelerde
pogacayanakli_aylamm Zeynep75 evet teste bile gerek duymadi bi tedavi olmayacagi icin sadece bogazi için ilac yazdi o kadar.
Altaycenk Biz dun çektirdik röntgen Doktorumuz dedi cigerlerine inerse sıkıntılı 😟 onun için acil çektiler , önleme alıyorlar
gozde_88 pogacayanakli_aylamm bunu sadece doktorlar bilip yorumlar diyorum ben daha ne diyeyim 🤭 Sormuşsun haksiz gördüm yazdım dahasini baska doktora gidince anlarsın