Ben ilaç aşı iğne serum bunlar olursa ve bebeğim küçükse içeriğine bakarım ama böyle bişey istediğinde doktor nasıl yaptırmam diyebiliyorsunuz çocuğunuz bu kadar mı önemsiz ya boşuna mı bakıyorlar sanıyorsunuz kaç gündür ateşi düşmüyor diyorsunuz demek ki bildikleri bişey var yapmayın lütfen güvenmiyorsanız doktora götürmeyin.