Dimitrina_kovaceva Gmznr2909 ayyy o aletin başlığına yeni başlık falan takmıyorlar mı ! Herkese aynı şeyi mi kullanıyorlar 😲
Gmznr2909 Dimitrina_kovaceva her yer aynı değildir belki de yani böyle bir kötü anım var o yüzden pek öyle yerlere gitme taraftarı değilim
Minikpanda12 Dimitrina_kovaceva Philips lumea kullandi kardeşim ama tüysüz biri isen işini görmez yani cok çok uğraştırır
Snlevrn Dimitrina_kovaceva canım bende var Philips lumea kullannalar çok menmun ama ben kullanmadım ilk çıktığında almıştım kendim lazere gittiğim için kullanma fırsatım olmadı düşünebilirsin
Minikpanda12 Dimitrina_kovaceva onları gürleştirmek için jilet kullanıyorlar sonra gür olanı daha iyi gördüğü için çabuk bitiyor ama diğer tüyleri çok görmediği için geç bitiyor
Dimitrina_kovaceva Minikpanda12 e gürleştirip tekrar azaltacaksa yine aynı azalınca yine görmicek yani 😳
Fulyaalin Gmznr2909 gittiğiniz yer mi temiz değildi benim gözümün önünde dezenfekte edip streç sariyorlar alete
Minikpanda12 Dimitrina_kovaceva hayır siyah olan kıl direkt yakıyor ayva tüy gibi olanları çabuk gormiyor geç bitiyor
Minikpanda12 Dimitrina_kovaceva valla ben pek mantıklı bulmuyorum ama 🤣 onun da sistemi böyleymiş demek kimm
Dimitrina_kovaceva Minikpanda12 yani ben de mantıksız buluyorum jilet olayını. Hayatımda hiç jilet kullanmadım korkarım yani ama tüylerden tamamen kurtulmak söz konusu ise düşünülür 😅😅😅