Hanımlar ben tüysüz biriyim bu yüzden varolan tüylerimden de kurtulmak amaçlı her ay komple agdaya gidiyorum ve artık bunun sonu olmadığı icin bıktım gerçekten. Lazer epilasyon aletleri var evde kendi kendine yapılabiliyor. Bunlardan kullanan canım annelerimiz, bana lütfen kullandığınız aleti ve yorumunuzu yazar mısınız. İşe yarıyor mu almalı mıyım? Buz lazer aleti de var normal lazer aleti de var. Şu tüyleri çektiren epilasyon cihazından bahsetmiyorum onunla karıştırmayalım lütfen ondan var zaten. Lazer olandan bahsediyorum. Sizce işe yarıyor mu paramı çöpe atmak istemiyorum malum bin liradan başlıyor o aletler 10 bine kadar gidiyor yani baktım. Help ! ❤️❤️❤️❤️