Acemianne012 Doga0812 usutmus olabilir kızım da 3bucuk aylıkken oyleydi herkes çok yiyor ondan diyordum meğerse usutmus 10 gün boyunca oyle kustu yani düşün ne çekti cocugum bekleme götür doktora daha çok kucuk
Acemianne012 Doga0812 üzülme Allahin izniyle ama ertelemede kızım surekli hasta olur ama kusma varsa mutlaka götürürüm yarin yine takip et cok geçmeden de götür bence hemde için rahat etmiş olur insaAllah biseyi yoktur
Burcu198906 Doga0812 Canim ilk basta kusmugunu kokla boyle ekşi ekşi kokuyorsa üşütmüştür yada senden gecmistir. atak haftasi olup olmadigina googleye atak haftasi hesaplama yaz cikan ilk sayfadan yap bak.Atak haftasıda olabilir.Bide ten temasını kesme.Senin kalp atışını dinlemek ona huzur verir.
MySunny Doga0812 kuzu üşütmeden değil o, bebekler ilk 2 ay sürekli memede kalmak ister.Kusması da sütün fazlasını çıkarmasındandır.zaten üşütmüş bile olsa. Siz bol bol emzirin,anne sütünden ala ilaç yok.bırakın memede kalsın.
Adada Doga0812 mamayı çalkalayıp veriyosaniz hata yapiyosunuz mamayı hazırlayınca çay kaşığı ile guzelce çırpmadan karıştırın kopuklenmesin mama puturlude kalmaması için iyice karıştırın öyle verin gaz damlası metsil öneririm günde üç defa 8 damla çok rahatlatır sizde asitli şeyler içmeyin baklagiller yemeyin karnabahar brokoli nohut fasulye mercimek çorbası kayısılı meyve suyu mandalina portakal muz limon bunlardan uzak durun mümkünse tarhana çorbası şeftalili Meyve suyu e bebekte de süt çayı var onu alıp kullanın sizden bebeğe geçsin gazına iyi gelicek