Bugün sütüm nedense az ..bebegim ağlıyor ve ağladıkça emziriyorum ac yani belli bu şekilde yaptım baya Bi kustu öyle böyle değil kazağı sırılsıklam oldu .uyudu uyandi tekrar istedi meme verdim sonra ağlıyor doymadığını anladim mama verdim peşine gene kustu zaten kusmasi oluyor fakat karni doyduktan sonra ağlamaz ama karnının doyduguna emin olduğum sıra ağlıyor huzursuz anlayamadım atak zamanı mı yoksa Üşüttu mü nasıl anlarım aceba ? Bebegim şuan 1 ay 24 günlük