Gmomboys ben eğer, burunda akıntı, tıkanıklık varsa,gün aşırı yapıyordum.Ne zaman sümüklense hemen enjektörle burnunu sıkıyordum,baş aşağı getiriyordum,çıkan akışkan sümüğün hafdi hesabı olmuyordu.ip gibi uzuyordu yani 😅 ve çok rahatlatıyordu kızımı. Ama allah var, artık soğuk sıcak demeden evi 10 dakka havalandırıyorum her gün.burun akıntımız olmuyor hiç o yüzden.yani burnu akıntışıysa tıkanıksa gün aşırı sürekli yapmalısın.Eğer hiç bileyi rahatsızlığı yoksa.Her gün uyumadan önce yapmalısın.Rutin olsun diye değil.Gece uykusuna geçmeden.temizlenmiş bir burun,deliksiz ve rahat bir uyku demektir.