selim-im bizde otribebe kullanıyoruz. Evet uçlar baya pahalandi. Eşim geçen gün optinel diye bı markanın ucunu aldı 3 kutu, indirimdeydi. Yorumlarda bı kaç kişi olmuyor vs yazmış ama oluyor çok azcik sert geçirmek gerekiyor hemen tık diye oturmuyor sadece. Aynısı, güzel de çekiyor adı farklı sadece.