Minikpirincim Kizlar bebegim 9 aylik disleri cikti 3 haftadir. Cok isiriyor emerken. Artik kaniyor meme ucum ve cok aciyor nolur yardimci olun. Lansinoh kullaniyorum ama fayda etmiyor cunku sık emiyor tam anlamiyla ek gidaya gecmedi cunku
[silindi] Minikpirincim benim oğlumda aynı malesef ısırmaması için oyuna dönmesin diye ısırınca çok tepki vermiyorum yara içinde gögüs ucu kremi sizin bahsettiğiniz marka benimkide🤷♀️
yellowmom8 Minikpirincim canım benim kızımda 10 aylık dişleri 9 buçuk aylıkken çıktı ilk çıktığında felaket isiriyordu öyle yaptığında göğsumu çekip sana meme yok dedim kaslarimi catarak kziiyor gibi yaptım bı kaç kere yaptı sonra unuttu inşallah sizin bebeğinizde unutur
esilamerveker Yeni bir diş geliyor olabilir annesi 🙏 benim kızım diş çıkaracağı zamanlarda ısırıyor genelde bunu birkaç bebek Annelerinden de duymuştum. Cok acı oluyor allah yardımcınız olsun 😣
Minikpirincim esilamerveker 2 dis ayni anda cikardi. Cikmaya basladigindan beri isiriyor malesef :( usttekiler cikinca yandim yokmudur caresi ? Krem vs
esilamerveker Minikpirincim benim kızımda üst üste patlattı hep . Terramycn diye deri merhemi kullanabilirsin ama emmeden önce iyice temizlemen gerekiyor inşallah diğerlerini de kolay çıkarır allah yardımcımız olsun ☺️🙏
Yasedem Minikpirincim ben madecassol kullandım o biraz hafifletti o yara yaptığı dönemlerde şimdi üstler çıktı kızımın hep sürterek emiyor geçemeyen bir acısı var ilk emzirme günlerim geliyor aklıma 😱
Minikpirincim GmzSnn evet bunu cevremdekiler soyledi hep bu yuzden gulmedim. Ve elimi vs isirmasina musade etmedim
Ssbnmm Sarı kantaron yağı sürün meme uclarına çok iyi geliyor emzirirken suyla silip temizleyin muhakkak ben bu şekilde rahatladım
Minikpirincim NekwaSultan avent kalkani cok merak ediyorum ama elimde wee nin kalkani var o agzina bile degince agliyor meme ucu istiyor. Farkli mi acaba wee nin kinden ?
Gozz Minikpirincim Höğüs silikonu ile emzir belki daha az etki eder Dicem ama bilmiyorum evladın onu kabul eder mi
AsilDorukAnnesi Minikpirincim Aynı dert bizde var 8 aylık oğlum çook acı veriyo maalesef. Sadece anlatıyorum sakin sakin çok yanlış annecim diye hiç tepki vermiyorum umarım bigün anlar 😂😂
Minikprensannesi Minikpirincim biz 3 bucuk yaşına kadar emmişiz kardeşim sanırsam ısırdıgında annem ona kızmış bi daha ısırmamış😂