SemaNur82 yahu daha çok küçük! SAKIN EK GIDAYA GECMEYIN EMIYOR BEBEK DAHA YA. Benimkiler de baskı yapardı hiçbirini dinlemedim durmadan tersledim. Şimdi susuyorlar. Bir şey yapmaya çalışırlarsa uyarıyorum. Siz böyle yapmazsanız tepenize çıkarlar benden demesi. Bebeğim 5 ay 23 gunluk yine de ek gıdaya geçmedim. 1 hafta sonra 180 gün dolacak onu bekliyorum. RICA EDIYORUM BOYUN EĞMEYİN! SIMDIKI ANNELER BILINCLENDIKÇE ESKILERIN ZORUNA GIDIYOR. Hep bunu söyler dururum. ANNE SÜTÜ BIR DAHA ICEMEYECEK AMA EK GIDA HAYATI BOYUNCA YIYECEK. LUTFEN BEBEGINIZI ANNE SÜTÜNÜNDEN 2 SENE UZAK TUTMAYIN. ISTEDIKCE VERIN. KIMSEYI DINLEMEYIN. CAHİL ÇOK BU ÜLKEDE.