SemaNur82 doktoruna danışmandan başkalarının lafıyla hareket etmek doğru değil. Ömür boyu yiyecek o ek gıdaları. Anne sütünü almak için ise kısıtlı bir zamanı var. Arkadaşım da kuzenim de erken başladılar ek gıdaya. Dördüncü ayda yemek suyu, hazır mama ve meyve vs vermeye başladılar. Neymiş şimdiden alışacakmış da ileride yemek ayırt etmeyecekmiş. Birinin altıncı aya gelince sütü kesildi, diğerinin de anne sütü yerine diğer besinlere ağırlık verdiği için sütü çok azaldı. Pişman oldu ikisi de ama iş işten geçti. Kulak tıkayın etrafınızdaki boş söylemlere. Doktorunuz ve ebe yeterli kiloda olduğunu söylüyorsa takviye hiçbir yiyecek başlamayın. Sevgiler. 😊