Bhrela normal rengi şeffaf mıydı bu damlanın? biz de oda sıcaklığında tutuyoruz rengi hafif bulanık gibi ve bebeğim kusuyor ama emzirmeden sonra gaz çıkarırken kusuyor sarstığım için diye düşündüm ben hep buna yormamıştım damlayı da yeni almıştık daha tüh :( bebeğinin kusması nasıldı tam olarak yoğun ağız dolusu mu ya da ne zamanlar kusuyordu emzirmeden sonra mı damlayı aldıktan sonra mı?