ZeynepEdis Bugun eczaneden Biogaia aldım ama eve gelince buzdolabına koymayı unuttum 3 saat sonra dolaba koydum hıc açmamıştım. Açılmadan dışarıda kalırsa etkınlıgı azalırmış dogrumudur?
fairytaleofthestars ZeynepEdis ben de kullanıyorum hiç buzdolabına koymadım, gündüz aldık akşamına hemen kullanmaya başladık
Badeninannesi1 ZeynepEdis bizde kullanıyoruz ilk aldığımda kimse uyarmadı bende araştırmadım hep oda sıcaklığında kaldı nerdeyse 1 ay ve etkisi de devam etti verim aldık biz yani.Biogaia nın en büyük sorunu cok cabuk bitmesi ve pahalı olması bence😂
haticeosman Açılana kadar dolapta olması gerekiyor farkettiyseniz belki eczanelerde dolapta durur biogaia ama açıp kullandıktan sonra dolaba koymanıza gerek yok biz 6 ay kullandık bu şekilde :)
Bhrela Açıldıktan sonra buzdolabında saklaması öneriliyor buzdolabına koymadığınızda bulanıklaşır yani bozulmaya başlar benim arkadaşım dolaba koymamış oda bilmiyomuş eczaneci söylememiş bulanıklamış bebeği hep kusuyordu meğerse ondan kusuyormuş ben buzdolabında saklıyorum
2melekannesi__ Bhrela normal rengi şeffaf mıydı bu damlanın? biz de oda sıcaklığında tutuyoruz rengi hafif bulanık gibi ve bebeğim kusuyor ama emzirmeden sonra gaz çıkarırken kusuyor sarstığım için diye düşündüm ben hep buna yormamıştım damlayı da yeni almıştık daha tüh :( bebeğinin kusması nasıldı tam olarak yoğun ağız dolusu mu ya da ne zamanlar kusuyordu emzirmeden sonra mı damlayı aldıktan sonra mı?
deniz-95 Prospektüsünde açılana kadar soğuk ortamda, açıldıktan sonra da oda sıcaklığında durması gereklidir diye bir ibare var. Yani açtıysanız oda sıcaklığında durabilir. Zaten 1 aylık kullanım süresi var.
[silindi] ZeynepEdis eczaneden buz bloğuyla birlikte veriyorlar. Açıp kullandığınızda oda sıcaklığında tutabilirsiniz bir ay kdar. Geçen eşim almış iş yerinde buz erir dönene kdar diye açıp bir damla damlatmış😂 nedenini bilmiyorum ama eczacılar böyle tarif ediyor sanırım sizinki çöp oldu☹️