Yaduuu Kaderyas01 bol bol emzirmek. Yatağın baş kısmını yükseltmek yada reflü yatağında yatırmak. Serum fizyolojik ⅔ damlayla burnu açmak , odayı havalandırmak ve eğer petek varsa hava kurumasın diye ıslak havlu yada su koymak benim yaptıklarımdi. Çok uzun sürmeden atlattı. Geçmiş olsun.
Aliveannesi96 Kaderyas01 verir canım serum suyu ve ventolin şeklinde yapıyoruz biz canım rabbim acil şifalar versin inşallah hemen iğleşsin kuzucuk
Deletedmom6262 Kaderyas01 İhlamur iciriyorlar çok az ver istersen yada kendin içip emzir öksürük için de vaselin sırtına sur masaj yap yumuşatır ve serum fizyolojik
Sevilaylaylayyy Kaderyas01 aspretörü sürekli kullanmayın serum suyunu her emzirme öncesi kullanın burnu açıldıkça daha rahat emer emdikçe kolay iyileşir burnu ne kadar temiz olursa o kadar kolay atlatıyor
durukuss-12 Kaderyas01 bizde aynı grip olduk burnunu hep temizledim doktor bide iburamin zero verdi şimdi iyiyiz şükür 2 güne geçti
Alputkan Kaderyas01 Oğlumun kırkı yeni çıkmıştı grip oldu Dr gittik şükür boğazlar ve ciğerde bişey olmadığı için hiç bir ilaç vermedi, anne sütü aldığı için bol bol emzir dedi, Bence Bi çocuk doktoruna gidin daha iyi kontrol sağlanır.
Kaderyas01 durukuss-12 Benim kızım daha 2 aylık oğlumun ilaçları arasında var dediğiniz şurup icirsem mı dedim ama sizinki büyükmüş ondan heralde
__asyanil Kaderyas01 bnm ikizlerimden yeşil sümük geliyordu ablam hepsini çıkardı öyle iyi oldu şimdi sadece burnu tıkanıyor bende burnunu ıslatıp elimle öyle çekiyrm