Kızlar bugün post açtım ama kimse cevap vermedi.
Bebeğim iki gündür grip burnu tikaniyor ,akıyor ve öksürüğü var sağlık ocağına gittim sırtını dinledi boğazına baktı ama ilaç vs hiç birşey yazmadı burnunu aç sürekli dedi eve gönderdi ben bu çocuğu nasıl iyilestiricem böyle yardımcı olur musunuz bebeği hasta olupta kendi kendine düzelen var mı yada ne yapmam lazım gerçekten o nefes alamadikca ben kötü oluyorum burnu tıkalı açıyorum çok hafif rahatlatıyor yarım saat sonra yine aynı ne yapıcam ben 🤷🏻♀️