Kardyydaghannn kızımın ensesinde ve iki kaşının ortasında var pembe kırmızı arası. Canın bişey mi istedi elini mi sürdün diyo herkes öyle bişey de olmadı aslında ama çıktı işte. Bence çok da tatlı duruyor. Ağlayınca sinirlenince iyice kızarıyor normalde pembemsi çok belli değil. İki kaşının ortasındaki lekede Allah lafzı vardı. Zamanla o kayboldu sadece. 4 ay 20 günlük şu anda 1 yasına kadar geçebilir dedi doktor.