Ugggg Kardyydaghannn belinde yakında gitceklerdi ama daha önce doktora sordumu bilmiyorum ufak ufak harita gibi
Tazeanne53 Kardyydaghannn çenesinde minik açık kahverengi bir leke. Belli belirsiz. Ve geçen gün omzunda da gördüm aynı lekeden.
Kardyydaghannn Tazeanne53 2 yaşına kadar çıkabiliyomuş nedenide belli değil 😯 doğum lekesi deniliyomuş biZimde sonradan çıktı sizinkide mi sütlü kahve
Gunesdogdu thelake benim kizimda da vae kirmizi goz kapginin yarisi ve burnunun yaninda..doktor 2 yil icinde gever gecmezse baska bisey yaparsiniz desi lazer falan.. hic gecmedi 4 ayligiz.. bazen kafama takiyorum gecer insallah diye dua ediyorum...
thelake Gunesdogdu bizimde bazen çok açık kırmızı oluyo yani sanki geçmiş gibi ama ertesi gün yine çıkıyor bi kaç nokta şeklinde burnunun ucunda var
Kardyydaghannn Gunesdogdu insan ister istemez takıyo kafasına Allahtan gelen bişey ama annelik iste inşAllah hepimizinki geçer 🤗 yüzdekiler geçici diye biliyorum benimse alnımda varmış çok mu kırmızı peki evet lazer tedavisi oluyo bikaç seanslık
Kardyydaghannn Minikprensannesi et yemeyenlerdede oluyomş 😂 Allahtan ya bazılarında hiç yok bazılrında var 🤗
Ntugba Kardyydaghannn benim kızımda doğumda varmış belinde ve ensesinde var ama kırmızı şekilde ensedeki çok az kaldı ama belindeki hala aynı şekilde duruyo kızım 11 aylık buarada
Minikprensannesi Kardyydaghannn benım eşimin teyzesının kızında ayni gbi iz yuzunde var belki genetıktır😌
Tazeanne53 Kardyydaghannn evet sütlü kahve. Yüzünde olmasına üzüldüm. Tam da belirgin yerde. Sebebi neymiş peki?