Kereminannesiii Meleginannesi02 düzelmiyorlar 2,5 yaş annesi olarak bildiriyorum 😅 uykular biraz daha düzene giriyor sadece
Zeliff Meleginannesi02 benim yegenimde öyleydi anasinifina başlayınca çok uyumlu bi çocuk oldu. Belki yaşıtlarıyla vakit geçirse biraz degisir
Dorukkusunannesi Meleginannesi02 10 gün sonra bizde 1.5 yalındayız hergün ağlama krizleri iştahsızlık huysuzluk ne ararsan var bende hergün ağlıyorum artık umudum yok düzelmicek diye düşünüyorum kafayı yememe ramak kalmadı yedim yani