Meleginannesi02 benim oğlumda 17 aylık doğduğundan beri canı sağolsun uyku alerji vs atakları hep diplerde yaşadık. Hiç kendi kendine oynamaz, bensiz 1 sn durmaz, poposunun üstüne oturmaz. Akşama kadar peşindeyim iş güç hak getire. Zamanla düzelecek inşallah büyüdükçe inanıyorum ama bazen bende sizin gibi hiç geçmeyecek diye düşünüyorum 😔 sonra geçsin diye beklerken bu en masum hallerini kaçıracağım diye korkuyorum. Annelik zor ve çok meşakatli bir yolmuş…