Kayracim gerçekten ilginç. Tıkandı mi acaba ordaki süt kanalları. Benim sag memede mastıt olmuştu. Süt diğerine göre az geliyordu ama 6 ay sonra hiç almamaya başladı. Bugün ters emzirdim işe yaradı heralde böyle devam edicem ben de. Uzun sureymis sizin ki de