Merhabalar, kızım 6.5 aylık emziriyorum fakat iki üç haftadır sağ memeyi hiç emmiyor. Oraya koyduğumda iki emip bırakıyor, diğer tarafta ise hemen emmeye başlıyor. Çok şaşkınım hiç böyle bir şey yoktu. Sagmaya çalışıyorum orayı fakat süt azaldı emmedigi için. E sağmak da zamanımı alıyor devamlı sagamiyorum. Sadece uyku arasında alıyor o memeyi. Başına gelen ve çözüm bulan var mı ? Ne yapabilirim, tek memeyle mi devam edicem bu gidişle?